Sommaren är kort!

BRA TRÄNAT IDAG TJEJOR!
Körde dansen en timma innan träningen och vi lärde oss allt även fast de kanske inte ser så jävla snyggt ut nu men jag tror att de kommer som allt annat. Hoppas bara att de hinner komma innan tävligen som är på söndag förresten!! :) Men de tror jag väl att de ska gå bra eller vad säger ni tjejer!? på tumbling gick de väl också ganska bra men bäst tycker jag att de gick på bordet idasg eller vänta!! Nu kan vi ju säga att de är ett pegasus för de är de ju!! Haha, vi satte ihop de idag. Satan så vi är bra, helt utan instruktioner och annat! ÅH! så stolt över oss. Sen så gick de väl inte lika så bra, eller bra gick de väl men malin i b-truppen fick armbågen ur led så hon skrek som jag vet inte vad. Man hörde de då över musiken som var på jävligt högt! Men hon gjorde de bra! De måste ha gjort ont som satan tror ja!! Åh jag vill inte tänka på de!! Man känner verkligen hur ont de gör asså. Men men nog om allt som gör ont nu för ett tag tycker jag!



Imorgon så ska jag till Hanna och ta mina tre hål i örat! Tror att de kommer att bli skti bra jag! Och ja jag har ju insett att jag kommer ju måsta tejpa de på tävlingen men de kommer nog att gå bra. Jag måste tejp undan armbanden också på vänster handled för de får jag inte av mig! (Asså ni får ursäkta mig om de är felstavat på vissa ställen men jag har lite bråttom! HAr en pappa som står och väntarpå datorn!!)

Aja nu säger han att jag måste gå :) ses imorgon kanske!

puss!

Kommentarer
Postat av: Ellen

svar; jag bits inte alls elin! :(



Haha, vars har du hittat den där bilden? :O jag kommer att sno den till apb, bara så du vet! :)



dessutom tror jag att du kommer bita hanna när hon tar hål i ditt öra! sådetså.

2008-10-08 @ 07:47:29
URL: http://kallamigellen.blogg.se/
Postat av: alex

men ni ska ju ha de blåa dräkterna = De kommer gå nedanför armbanden..och ut på fingret. har du tur kanske du inte behöver tejpa..

2008-10-08 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0