Pumpa!

Idag hade vi Sonja i FEM TIMMAR OCH 30 MINUTER!! De är illa de kan jag meddela och speciellt då hon typ hatar mig. Visst jag hatar hon också men ändå... Aja vi gjorde i alla fall pumpor idag på estetisk verksamhet och de var väldigt roligt. Lite svårt i början men jag blev väldigt nöjd. Sen så gjorde vi också gravdekorationer. Den blev väl sådär och jag tror att jag ska ge den till farmor eller någon. För hon kan he den på någon grav för de kan inte jag om jag nu inte ska gå och he den på en helt främmande grav bara :P

Jag har lov nu! Behöver inte gå till skolan imorgon. Känns skönt som satan! Sova länge! :) Gottgott!
(skrev detta för två dagar sen och sen laggade datorn så jag lägger upp de nu istället :P)


lizzie och min pumpa! Den heter orvar!


Kommentarer
Postat av: Ahlenius!

Hon hatar mig me! :O

2008-10-25 @ 23:38:58
URL: http://elinaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0