MOSTER

Hejhej! Idag så har jag varit och hälsat på min moster som är lika glad som vanligt. Och de känns väldigt skönt eftersom att hon har haft de lite svårt ett tag men nu ska de väl bli bättre. Hon ska typ operera bort hela njuren 3 november eller hur de nu var sagt! Hoppas att hon kommer att börja må bättre efter de och att de inte kommer upp mer problem :) Ja, så medans vi var där så var jag och frida ute och tog kort. Några kort vart väl bra menmen. De blåste väldigt mycket dör ute och de blåser ju nu också för den delen. Haha!

Jag har köot lite nya kläder också. Jag tror att jag har kommit in i en period med lila. Jag vill ha lila! Men de gör ingenting för lila är en fiiiin färg :) De två nya tröjorna har båda nått lila i sig :)


Dagen outfit: Linne/tunika från Åhlens, halsbands klocka från glitter.

Gårdagens outfit: Vitt linne gina, lila tröja, HM (den nya) Byxor Cheap monday

Var med alex idag på kvällen. Vi spelade Lotto med nalle puh! Roligt roligt! :) hihi.. De var ett tag sen jag var med Alex. Ne nu skojjade jag. Jag Alex och Stina var ju ute och promenerade igår :P Haha! Aja. På onsdag ska jag till farmor och sen på fredag så fyller min farbror 45. Sen på tisdag eller var de måndag ah jag kommer inte ihåg. Men då ska jag iallafall vara med alex igen :) De är typ mitt lov!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin bild

2008-11-06 @ 17:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0