Jessika äger!!!!!! eller!?

- elin, vad ska du ha på dig ikväll?
- Jag vet faktiskt inte.. Får se, själv?
- Nae, jag vet inte heller..
10 minuter senare
- Men du, nu måste vi ju ta tag i kläderna..
- Måste vi?
- Ja, om du inte vill gå naken..
- Okejdå..
går in i rummet och kollar på kläderna
-
Nä, men vad säger du.. Ska vi måla naglarna istället?
- Blir toppen!!!!!
efter att ha målar naglarna i ca 20 minuter
- NEJ, men nu elin måste vi ju ta tag i kläderna..
- Nae, eller joo.. okej!
in i rummet igen kollar på kläderna i ungefär en minut
- Nä, men elin...ska vi ta en paus eller?
- Underbart, blir skit bra..
båda lägger sig på sängen, och efter ungefär en minut..
- Alex, kan du stänga garderobsdörren.. Det är så jobbigt att titta på dem, jag blir deprimerad..
______________________________________________________________________________

HAHA! Slutar aldrig att skratta! Lite update då! Pelin ska dansa på tävlingen som kommer snart och JAA peli är nervös! Men jag tror att de kommer att lösa sig de också som allt annat har gjort i mitt liv den senaste tiden! (Okej jag ljög min hjärna kommer aldrig att bli bra! Men de för man stå ut med!)
Tror att allt med tävlingen kommer att bli jätte bra! VI KÖR JU DÅ DE GÄLLER ELLER HUR TJEJER!!?

Ikväll är de premiär på Camp Rock på disney channel! Den ska jag se! Bara så att ni vet. :) Jag och min kääära syster (fiinafrida.devote.se) kommer att sitta slickade framför tvn! De kommer nog att lösa sig de med men jag vet inte om pappa kommer att gilla den idéen! De är säkert hockey eller nått som han ska se på en då får han fanemej ta och spela in den asså! :P HAHHA!

Nej nu ska jag och jessika gå tillbaka och vara sociala med de andra i klassen! :) OCH de är snart fika!

puss till påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0