hehe,

de är mycket roligare att viska än att prata vanligt! = Saningens ord!

Jag har varit lite off på bloggen. De kan man ju lugnt säga men jag hoppas att jag kommer bli bättre på de nu för nu har vi ju som sagt fått tillbaka internet hemma också. Så då kan jag sitta hemma i min gröna fotölj (som snart kommer att kastas) och skriva inlägg där. Mys! Ja och snart är de lov också :) Jippi säger vi för de asså. Då ska jag storstäda mitt rum har jag bestämt och sen så ska jag röja undan min gröna fotölj, mitt skrivbord, bokhyllan, alla andra hyllor och sen så ska de bara in med nytt nytt nytt! Och jag ska måla om och de ska bli sååå roligt. Kan typ inte vänta vill fara hem nu och börja måla och fara till ikea! Men men jag tror att jag måste vänta tills allt mitt skräp är borta från rummet innan jag kan börja med målandet och så. Men de kommer bli kanoners.

Ikväll är de träning. Jag vet inte vad jag ska säga om den mer än att TAGGA! Idag ska vi visa vad vi går för!! Kommer nog att gå bra. Hoppas att vi ska dansa lite idag och att jag inte får så jävla ont i benhinnerna! Alex om du läser detta innan träningen. Kan du kanske ta med dig dina skydd då? Tack!

Snart lov också! Jippi! de blir alex imorgon tror jag de blev och sen så blire att fara till moster på lördag! Ska bli roligt att se henne ;) De var ett tag sen! Nämen de ska bli roligt med lov och då är de också lov från träningen och de känns ju bra. Jag tror att de kommer bara göra mig och mina benhinner gott!

ÅH! gud så jag vart sugen på clementin. Jag har en väskan, tror att jag ska gå och ta den snart! :) Nej nu ska jag ta den! Ha de så bra!

puss!

Kommentarer
Postat av: a

ska kolla om jag hittar dom, kan vaar möjligt daniel gömt dem någonstans! ;D

2008-10-23 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0