cykel hit och cykel dit!

Cykeln är fortfarande borta! Emma jag tycker synd om dig för de. Hoppas att den kommer tillbaka snart. JAg menar nu då vi har varit så duktiga och satt upp massor med fina lappar om att de är borta så tycker jag att den som har tagit den kan ta ut tummen ur röver och pallra sig hit med den! :P De var en i städet som frågade vems de var idag också och då sa jag att de var din och då sa hon bara jaha okej!

Ja, nu har jag mitt lilla hål som vanligt. Men nu börjar jag bli ganska van. De var jobbigare förut. Men nu går de faktiskt bra! Sen så är de snart matte och sen så kommer farfar och farmor och hämtar mig :) De ska bli skönt att få åka bil hem och inte behöva hålla på med bussar och skit. Idag har jag också tänkt att jag ska gå på salong liss och boka tid för jag ska ta hål i örat dör uppe :) Tre stycken ska jag ha! De tror jag kommer att bli bra. Hoppas bara att de inte bli infekterat eller nått i de stilen! De är så drygt. De var som då jag tog hål nere så vart de infekterat så jag var tvungen att låta de läka och sen ta om de. Men nu är de bra. Och jag hoppas att jag inte behöver leva igenom samma process igen :)

skriver kanske då jag kommer hem. Annars så tror jag väl att vi ses imorgon!

puss

Kommentarer
Postat av: HmB

jo faktiskt borde den komma tillbaka snart ! snyft puss

2008-10-17 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0