Hoppet

WOW!
Jag säger bara roger i MVG! :)


Åh, imogron blire 6 timmar i en buss med gymnasterna! Kommer att bli toppen och jag tror om jag känner Holmsundsgymansterna rätt så finns det mycket att prata om. Annars så kan jag ju alltid börja prata med mig själv för de är jag ju ganska bra på att göra. För om jag typ sitter och pratar med någon i telefonen eller bara sitter och pratar och så hör jag att någon inte lyssnar så kan jag fortsätta prata ändå och typ svara på mina egna frågor! Haha, men de är roligt.. :) Men jag tror nog att de kommer att gå bra. Om alla typ somnar så kan jag ju alltid sitta och prata med Konrad eller vad han nu hette. För han om någon måste ju vara uppe hela tiden. HAn får inte sova. De kommer nog inte att gå så bra annars.

Asså snön! Vad fan hände med den! :( De var ju så mysigt då de var vitt då man kollade ut genom fönstret men ikket längre! (Åh äre lite roligt kanske att skriva ikket med kk! Ska alltid göra de från och med nu!) Ikket, ikket, ikket, ÅH! jag döör så roligt de är!! Men de är ju jag de. Holmsund asså!  Nä nu kan jag inte sitta här och dega mer. Jäg måste ju packa... Men jag tror att vid närmare eftertanke.. Hm, nä de gör jag nog imorgon om jag kliver upp ganska tidigt. Typ vid 8 då kommer jag ju hinna med de och massor med annat innan bussen går. Men de är bara ett problem. Jag kommer typ att måste ha en timme på mig att gå till bussen för den där satans madrassen är ju så tung. Kommer att ha typ 13 kafferaster på vägen eller nått. 13. På tal om de så är de ju de vi har som start nummer på tävlingen. Vi har alltid de :) Kommer att gå toppen. För jag menar om man kolla inne på mitt rum så äre ju bara guldmedaljer som hänger och svänger :) hhihi, jippi! :) TAGGA TAGGA TAGGA TJEJOR!! :D Är supertaggad  och jag tror inte att jag kommer att sova någon minut på bussen. Eller de vet jag ju att jag inte kommer att göra!! :P 

Nej nu ska jag nog gå och göra mig klar för sängen och sen ska jag lägga mig och se en film tror jag :) Mys!!
Och som sagt jag kommer inte att kunna blogga nu eftersom att jag ska på tävling. Så glöm nu inte de. Jag hör av mig på måndag om hur allt gick! :) 

puss!
  

Kommentarer
Postat av: alex

jag skulle vilja att du viskar istället!

2008-11-21 @ 09:37:28
URL: http://nathaliealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0