mörker

Nu blire bara mörkare och mörkare ute! Åh de är inte kul. Jag vill att de ska börja snöa så att de iallafall blir lite ljusare men nä de kan de inte göra! Jag vill ha snö nu nu nu nu nu!!! Men idag var de en ganska fin dag :) Eller nej inte en ganska de var en väldigt fin dag idag. Så jag, min älskling (Emma) Hanna och Barbie gick ut och tog lite kort på lunchen :) de var lite kallt men de vart fina kort ändå. Nej nu kan jag inte sitta här och dega längre jag har en vovve som vill ut!
puss

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Ja, vad skönt det skulle vara om det kom lite snö... Längtar tills slalong säsongen kommer igång =D

2008-11-14 @ 11:17:09
URL: http://salvepope.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Ja det var en underbar dag älskling!

2008-11-15 @ 14:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0