Ingen dröm älskling!

Emma jag lovar dig de är ingen dröm!!
Åh! Satans så roligt de var idag på bussen :) Hihi, de skulle man kunna göra om. Ja som sagt de var ju studiebesök idag. Hihi, roligt, roligt, roligt! Mycket bra musik tycker jag. Speciellt våran skiva np2JT! :D Den är ju king som satan!

Helgen vart de ju som Östersund och tävling. Sjukt roligt. De var som ett tag sen man var där nere. Och de kändes skönt att komma tillbaka och vara på topp. Lätt värd resa. Bussisen och Emma sitter i ett träd :D HHAHAA! Nämen han var snäll. Fast de är ju klart att han måste ju jobba som fan om han ska ta och slå Jerry men jag tror nog att om han verkligen vill så kan han nog klara de. Men Jerry står ju fortfarande nära hjärtat asså. Börjar typ le då jag tänker på de :D
Ja men vi kom ju fyra som sagt men vi är sjukt nöjda över våran presentation! Massor som diggade vårt fristående så nu är de bara till hallen och öva som satan så att de sitter som ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga men ni fattar hoppas jag!

Stan vart de idag en snabbis innan pappa ringde och frågade om jag ville ha skjuts hem. Och de ville jag ju. Men jag hann springa in på hm och så fort jag kom dit så vart jag kär i min nya tröja så jag var bara tvungen att köpa den!!

Visst är den söööt!? Åh jag är så kär..
Och för er som inte ser då så är de musse pigg och mimmi som är på tröjan.

Nä nu kan jag inte sitta här längre har ju prov imorgon. Åh kretsloppssatan!!
puss

Kommentarer
Postat av: Tuttan

jag tror nog ändå det är det :)

2008-11-26 @ 19:30:03
Postat av: elin pelin

nej nej gumman de är de verkligen inte!!!

2008-11-26 @ 21:53:52
URL: http://elinerica.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

Mmm...

2008-11-29 @ 22:06:30
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0