Östersund

Börjar få bloggtorka. Tycker inte att de är lika roligt längre. Men jag ska ge de ett nytt försök tror jag. Eller ja de ska jag! Ska inte de utt de här än. Men jag måste komma på lite mer att skriva om bara så att de inte blir samma hela tiden. Men de ska jag väl kanske klara av.

På fredag drar vi iväg till Sundsvall tjejor. Kommer att bli toppen. De var väldigt länge sen vi var där och de ska bli skönt att komma tillbaka. De blir ju buss ner klockan 12 från holmsund och sen är de sex långa timmar ner dit ner. Kommer att bli lång tid i en buss. Men de är ju klart att de kan ju inte bli bättre. Man sitter ju som med 40 gymnaster om inte mer eller mindre och ah jag kan ju bara säga en sak. De kommer ju inte vara tyst nå många minuter på den vägen! Sen äre tävling och de är klart att de kommer att gå bra! ÄR SJUKT TAGGAD!! :D Längtar som fan nu då man sitter och kollar på bilder från de andra gångerna vi har varit där! Och sen så ska vi få träffa brunflo igen också. Kommer att bli toppen.

Nä nu ska jag göra mig i ordning och tagga upp lite till innan träningen ;) ha de bra!

puss!

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Är det med Gymnastiken eller? =D

Bra förästen att du ger bloggen en ny channs, för det var ju så kul att läsa dina inlägg =D

Kram

2008-11-18 @ 20:34:12
URL: http://pope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0