Man fyller bara 18 en gång i livet!

Satans rolig kväll måste jag då säga! :) Ja lilla lilla Alex nu är du inte så liten längre. Tror att jag bara tar bort ett "lilla" och sen så tar jag bort de andra då du fyllt 20! Blir de bra? Tar tystnaden som ett ja. Bara så du vet alex! :) Och jag lovar dig att vi gör pepparkakshuset klart någon annan dag. Blir bra! SKREK! Längtar som fan tills jag får korten asså. Kommer att bli sjukt kul att sitta och titta på dom sen. Både nu och i framtiden! Alex du såg ju inte klok ut, men vi tycker om dig ändå <3
Och att vi hade tyckats med att hålla de hemlig för dig så att du trodde att du skulle vara barnvakt de var fan de bästa av allt! Minen på dig då vi stormade in hos dig och satte på dig mössan skulle man ha betalat miljoner för att få ha uppe på väggen. Men ikket. De finns kvar i mitt huvud för evigt!! :)
(Bilder från kvällen kommer förhoppningsvis ut imorgon. Iallafall på hur jag såg ut!)

Tagga glöggen! Då fan blire king :)
puss!


Kommentarer
Postat av: alex

sucks to be you, men pappa sa att jag inte skulle behöva vara barnvakt för att daniel var sjuk! MOHHAHAH!



Tro mig, det var inte därför jag for till holmsund!

2008-12-01 @ 14:06:17
URL: http://nathaliealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0