KING!

Träningen var ju fan king idag tjejor! Åh, jag vill typ tillbaka till hallen och köra 40 varv till! Men man kanske måste spara sig lite eller. Jag tar nog ut min energi på tävlingen istället :)  Jag längtar som fan nu tills vi ska fara. Superpeppad på jag. Verkligen. Och där ljög jag inte. Verkligen inte. Jag gjorde faktiskt inte de! Bara så ni vet. Haha, åh jag älskar er tjejor!<3



Imorgon äre skola som vanligt. Teg, tagga soffan imorgon i två timmar. Mys under en filt till typ nyheterna. Bli king där med. Mysmys... Sen är de soppa imorgon till lunch! Mums så gott. Vill ha mat nu! Godaste maten i hela umeå. Eller? Kanske? Nja! Men den är satans god för att vara skolmat! De måste man ju säga. Den får en tummen upp av mig idag. ÅH, städet! Hoppas att vi är deras nya favoriter nu så att vi slog djurettorna! Hoppas på de. Eller ja, jag tror nog mest att vi hoppas på mer godis!:)

Nej här kan jag inte sitta och söla. Nu ska jag nog ta och krypa till sängs! De där med krypa till sängs de har jag inte riktigt fattat. Man kryper då verkligen inte till sängen. JAg går då iallafall men jag vet inte med er ni kanske kryper. Men de blir ju så jobbigt efter ett tag. För tänk om jag är i köket och sen så ska jag gå till mitt rum så kommer jag ju få jätteont i mina knän innan jag ens har kommit halvvägs! Men aja nu håller min hamster på att dö fast hjulet snurrar fortfarande. Ska nog inte ta död på den än. Kanske kommer att behöva den imorgon. Så jag tror att vi säger god natt nu.

GOD NATT!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0