rosa gummihandskar

nu fungerar inte internetet igen!

firandet av midsommar skulle bli på norrbyskär men vi är fast här i obbola. men vi ses väl om vi kanske tar oss dit imorron eller ikväll kanske redan :) vi hoppas hoppas hoppas! nu tror jag att jag ska gå ut och göra min midsommarstång som jag har sagt till mig själv att jag ska göra! vi ser ju hur de kommer att sluta!

ikväll blire antingen norrbyskär eller så blir de bad och bastuuuuuuu! jag vill ändå hoppas på bastu men de skulle ju vara kul att vara på norrbyskär också för är är allt folk! menmen man kan inte göra nått åt vädret och jag är inte så taggad på att fara till morrbyskär då de går mycket vågor och blåser 12 meter per sekund! känner mig inte så pepp, okej om de kanske tar 20 min dit men de gör ju som inte de, här får vi hålla på i 3 timmar!

aja nu ska jag tillbaka och vara seriös! nej inte seriös social menade jag...


pöss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0