ovig jävel

jag är så jävla trött, haha sommarjobbet tar knäcken på en asså, kliva upp 6 och cykla till obbola och sen så äre arbete som gäller till 16 och sen äre bara att cykla hem igen och tror ni inte att de alltid är motvind på vägen dit och hem! barbie också.... men man få väl se de från den ljusa sidan, ja får ju pengar för de om man ser till skilland frän då ja praktiserade på skolan. de kan man kalla rena slavarbetet! inget skämt! :P

helgen blire alex på lördagen och då blire kulkulkul. de va ett tag sen vi var med varandra så vi kommer nog att skratta en del och de skulle inte förvåna mig om vi kommer att ligga på golvet och har svårt att andas! haha de är sånt vi brukar göra :P

haha, så har kan en kväll med alexandra carlsson sluta! <3
töt katt.. ;)

aja nu ska jag sova, har typ velat att gå och sova sen jag kom hem men jag har ju som varit tvungen att vänta på maten som blev vad jag ville :) pizza från kajjan! MUMS :D precis vad man behövde så nu ska jag hitta till sängen och krypa ner och förhoppningsvis somna fort för de behöver jag :)

pöss!

Kommentarer
Postat av: alex

JAG ÄLSKAR DEJ!

2008-06-27 @ 11:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0