oj!

fick nyss höra att min barnkompis har blivit misshanlad igår eller i förrgår utanför en mack! helt sjukt att de kan hända nått sånt. hon skulle gå in på macken och hopa någonting och sen var de typ en kvinna som kom fram med en flaska som var sönder och slog hon med den i andsiktet, tydligen så fick hon sy 35 stygn men man vet aldrig folk överdriver...

nu börjar man bli riktigt brun eller de tycker jag i allafall men om man skulle stöta på maria eller malin så tror jag inte att man skulle känna så längre, brända pannkaksbarn :P menmen jag tcyker att jag är brun nu :) solar som fan på jobbet, jag menar jag är ju ute hela tiden och sen bronzar jag två timmar hemma innan de är mat men då får man inte så mycket färg. jag tror att all färg kommer på dagen :) hahaha, synd idag bara att jag inte tog bikinin! jag kollade i tidningen på morgonen och så stod de att de skulle bli mulet så jag tänkte att då skiter jag i att sätta på mig bikinin och kort byxor men så blev de ju inte!!!! hahha men aja imorron blire de iallafall men då läre väl bli mulet ändå! :P hahaha 

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0