jag har hittat igen min mp3...

...efter typ ett år!


för det är alla känslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spelar din vän
som sedan huggit dig i ryggen
vi vet hur de känns

för det är alla känslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spelar din vän
som sedan huggit dig i ryggen
vi vet hur de känns

För de är toppen baby, sluta klaga
jag vill vara som jag vill
en tuff rap, bara kepsen på snickan och tarsiga jeans
så tänker du noga efter så fattar du snart att
hur mycket du än försöker så kommer du alldrig kunna rappa som jag kan
Vill du veta mitt budskap
de är ju nämligen så att varenda mäånniska är utvald
och hur vi än vrider och vänder så kommer jag alltid att lägga de lika säkert
satte min fot på denna jord och ändast för att sprida kärlek
nu tänker jag visa världen alla människor har lika värden
men ingen id'e att stäva efter något som ändå inte vi kan ändra
jag glömmer nu alla problem och skiter i en bättre led
en orättkärlek heter någonting som inte existerar
jag ramlar av sänger och drunknar i tankar på världen och att de aldrig kommer att bli någontong annat än vänner
livet är en lek och en sak som jag lärt i leken är att livet jag  lever är på långt håll i från verkligheten

för det är alla känslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spelar din vän
som sedan huggit dig i ryggen
vi vet hur de känns

för det är alla känslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spelar din vän
som sedan huggit dig i ryggen
vi vet hur de känns

vill inte tänka mer men jag kan inte sluta hoppas
men allting är på låsas och detta måste stoppas
man måste tänka framåt för att orka morgondagen
men de är inte svårt när ingenting längre är som de ska så
då väntan äröver
allt för att få rätt besked
en de som ingen annan vet berättar jag i hemlighet
dagen vaknar över hustaken
och jag vill aldrig såra dig igen
nu är jag utanför i kylan
desperat för att få komma in och kärlek exixterar inte om inte sommar tränger in
tänker inte tillbaka mera för jag orkar inte längre
ska man leva med vinter nu när alla sommarminnen bränner
så du tänker tillbaka så vinden den vänder och ingen annan kan vinna den heller
men ändå tänker du inte på någon annan än henne
så du bara blickar tillabaka på tiden då du inte var så ensam
prblemen växer sedan finns de inget du kan ändra

för det är alla känslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spelar din vän
som sedan huggit dig i ryggen
vi vet hur de känns

för det är alla känslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spelar din vän
som sedan huggit dig i ryggen
vi vet hur de känns

för jag vill bara glömma såret i hjärtat
och låta de tända men de får mig att skämmas
livet som jag känner det när jag känner mig falsk
men jag trampar ju bara vatten för att få lämna marken
jag vaknar upp med solen i blicken
jag springer fort
samma väg jag sprungit varenda dag
jag kliver upp och ringer på
jag kommer in med slitna skor och hål på jeansen
och jag bryr mig inte så förlåt för ringen
vi kan väl vara vänner kompis hubble var namnet
sedan delapå de soger som är under allt annat
fär ni verklar inte fatta att mitt hjärta är vilt
så de känns int4e så värt att jag ska lägga ner tid
men jag kan inte hjälpa de för ändå undrar jag men de får jag nog inte veta för stegetär för tungt att ta
jag menar de blir sött som socker
och hon är alltid den som jag ser under ögonlocken

för det är alla känslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spelar din vän
som sedan huggit dig i ryggen
vi vet hur de känns

för det är alla känslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spelar din vän
som sedan huggit dig i ryggen
vi vet hur de känns




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0