död fluga!

jag har tråkigt och jag har ingen aning om vad jag vill se för film. de är helt tyst i huset och alla har typ gått och sovit. undra om jag också ska göra de!? MEN JAG VILL INTE! jag är lite för taggad för att gå och sova än. men jag har ingen aning om vad jag ska göra, jag kan packa de jag ska ha till farfar och farmor men hur kul är de!? skala 1-10? 0.000006 hihi, nu har jag tråkigt, så tråkigt så att jag håler på att skratta på mig! ;)

ne jag tror att jag ska gå in på humorbrevet.se och kolla lite där på historier innan jag taggar att sova! :) eller sova och sova de blir väl en film.... tror att de blir... hm! bring it on, de var ett tag sen, jaa de blir nog den. bara jag som tycker att den är bara eller alla 4 filmer är skita bra! :)

pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0