Bilskrotare

igår var de sen sista träningen, först spelade vi brännboll och sen så fick vi fika och sen så fick vi "årets" och sen någonting! :) jag blev årets leende! :)


och så fick man en fin tavla med oss på ;) sen så fick jag också priset för bästa närvaro, jag har varit på alla träningar hela terminen för utom en gång då jag var sjuk men vi konstaterade att jag kom ändå efter en timme :) hahaha då kan man snacka träningsnarkoman! hihi, i alla fulla fall så fick jag ett par leggings för jag har aldrig hela på träningen, sist var de ett stort hål på låret och lite till hål! träningen för de var de hål överallt och då skojjar jag inte :) roligt roligt!


pöss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Elin, du kommer alltid att vara min träningsnarkoman! ;)

2008-06-10 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0