vad äre för jväla rubrik!?

vars är du min trogna vänn!?

jag har tappat min mobilladdare! jag har ingen aning om vars den är men jag tror, okej jag är vädigt säker på att den ligger på ett hotellrum på ulvön där jag avdvände den sist och så har jag väl glömt att ta den där men jag vill inte att de ska vara så för de är så drygt att ladda via datorn men de är ju tur att de går annars hade jag varit död vid de här laget! :) hahah, men jag hoppas att min pappa int tittade tillräckligt noga i båten och att den ligger där någon stans så att jag kan börja ladda mobilen som vanligt igen... men men tills dess får den väl laddas via datorn! inte så mycket att göra åt saken. lev med de elin för de var du som gjorde så att de blev så här!
 
gissa om de är skönt på jobbet nu eller vad! nu har elli slutat eller ja hon har gått på semerster och sen så har chefen kommit tillbaka eller ja calle och han är så jävla skön! igår regnade de ju som sagt ganska mycket och då fick vi klippa gräset där nere bland att döda människor och sen så fick tjejerna gå upp och städa i kyrkan och oscar och calle meka lite och sen så gick vi in på fika där vid ett och sen så sa han att han kunde köra hem mig 3 timmaar tidigare :) så jävla skön kille! sen idag så fick jag också sluta tidigare! hahah, vi hade varit och klippt vid kyrkan och sen så räfsade vi upp gräs och massa annat som calle hade tagit bort med en sån här sak som jag aldrig kommer ihåg vad de heter menmen :) hahaha okej sen så gjorde vi de till två och så hade vi fikarast typ en timme och sen så for vi och tankade på statoil och sen sa han att han inte tyckte att vi skulle göra mer idag! så då fick jag fara hem :) haha toppen kille!

nej nu tror jag att jag ska gå och se morden i midsomer som jag ändå inte skulle men de är lite lockande! ;) hahha
hare bra tills nästa gång vi ses pöss pöss!

elineicA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0