roligaste helgen på länge! <3

FREDAG: jag och mamma tog färgan ut till ulvön på kvällen och så kom vi dit och vi åt en gud middag på alma, dock så var de pizza men de var ändå väldigt gott för jag hade varit hungrig sen 16.00 den dagen då jag for från jobbet och vi var på ulvön 21.00 eller nått! efter maten så träffade vi tove och jessika och alla dom så då sprang vi omkring på ulvön och skattade och allt möjligt!
lite senare på kvällen så gick vi förbi utanför brögga där en väldigt full herre skulle klättra upp för en bradstege till en kvinna som hade ett fönster öppet som hon satt i, tove började säga att han ska man inte lita på för han är en inbrottstjuv och sen så sa kvinnan i fönstret:
- skulle ni kunna dra honom i byxan och säga att de här går inte!?
hahaa! vi trodde att vi skulle dö! :P efter de så träffade vi KJELL OCH MATS! de var väldigt trevliga och de tyckte att jessika skulle bli modell och en massa mer skit kom ut från deras munnar medan de klunkade i sig massor med öl. samtidigt så hade vi träffa några killar! eric, jonathan, och vicktor dom dtod där och väntade på oss medan vi stog och snackade med kjell och mats och då kom den andra kommentaren som glorde helgen! de stog och diskuterade om kjells barn och då sa mats:
- men kjell han är ju så jävla barnslig!!!
HAHA! då trodde jag att jag skulle dö av skratt :P i alla fall herrarna gick och vi gick till de andra herrarna och så diskuterade vi med de lite innan vi skulle gå och sova! :)
LÖRDAG: på lördag träffade vi pojkarna igen och vi satt en stund i lekparken och kastade pinnar och pratade och sen sprang vi upp till stugan upp på berget! massor med trappor :P alla har sämst kondis! där hittade vi gräset! en liten gräsplätt med konstgräs på en dörr! där låg vi kanske i 15 min och sen så vare dags att gå ner, alla utom jag frida och eric gick ner för stupet medan vi tog trappan vilket var en vinst för vi hann in och köpa glass men inte de andra! :P hahaha men de hittade ett annat ställe att gå och köpa glass :) sen gick vi tillbaka! 
vi gick och åt på alma den dagen också :) kebabtallrik is the shit pojkar och flickor :D efter de så vare dags för eric att spela nere i baren och fick vi andra komma in!? NEJ! gud nej vi fick sitta på verandan, inte ens fick vi vara inne på pardansgolvet men vi var där ändå och jag gick tillochmed önska en låt :] kung kung kung i baren tackat som frågar! :D hahaa! då var vi där och dansade och höll igång så att jag inte skulle frysa ihjäl och sen så gick vi till jontes båt och satt där till två och sen gick vi ut och letade efter eric  och vi hittade han och sen gick vi tillbaka och vi satt och vi på veandan igen och de spelade gitarr :) väldigt trevligt! men roligast var nog ändå då kjäll skulle visa oss hur man skulle gå i klackar! :P och så tog han en massa kort på oss och han skulle alltid berätta saker!
- lyssna nu på mig
de sa han alltid! :P hahaha menmen, sen vart klockan mycket och vi skulle sova igen
SÖNDAG: då vare dags att ta färgan hem igen :( men vi han ju se hur fort båten gick ! hahaahhaaa! SÅÅÅÅÅÅ FORT! :P
pöss! :*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0