rearearearea rearea rea!

som sagt så var jag på sataden idag och då vart detta köpt som stod på listan som igenligen inte stod men de blev ändå :) hihi!


en body från gina tricot som är rosaröd färgad! hittade jag på rean så den gick på 49kr
sen också en tunika/klänning också på gina och på rean så den gick för 49kr den också

sen vart de smycken :)
en tåring för 15kr de är en groda i grönt som man inte ser så bra menmen
sen ett halsband 30kr som man kan snurra på och då står de love och annars så ståre bara massa konstiga tecken
och sist ett par örhängen 15kr de också! och allt hittade jag på rean på ur och penn :)

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV ATT JAG HITTADE ALLT PÅ REAN; FÖR DE BRUKAR JAG INTE GÖRA!! :P

imorron blir farfar, farmor, mormor, morfar, moster och ulf och sen blire umelagun och vädret tillåter! :)

pöss!
elinericA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0