mr. shabalabading-dong!

jag vill ha min lön nu men den kommer ju aldrig!

börjar bli sliten nu! känns väldigt jobbigt att kliva upp på morgonen nu för tiden och jag försover mig ofta men du äre bara 3 veckor kvar och sen är jag ledig! JIPPI! men snart så börjar de roliga. päronen och systerdyster försvinner snart så de ska bli väldigt skönt och då ska de bli soft och jag har tänkt mig att jag ska sova i mammas och pappas säng :P min är ju inte lika stor som deras :) mycket plats mycket plats hahahha, men jag tror att de kan vara lite tråkigt också men de ser vi väl om alex kommer och bor hos mig så kan de aldrig vara tråkigt! :)

vad blire till helgen då?

jaha okej, tydligen så kan man ju klart inte lita på vädret så vad ska man gör då, gissa! tydligen så äre de de gör! haha men enligt vad de säger så ska de bli bra väder på söndag så då blire kanske umelagun med systerdyster men annars så kanske de blir en sväng till staden, fick pengar av farfar och farmor idag då de var förbi och klippte pappi så då kanske de försvinner på stan :) men de äre värt jag menar nu kommer väl första lönen snart :)

skulle de bli bio flickor?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! de tycker jag verkligen hahaha :)
aja nu ska jag lägga mig och mys och se en flim med hunden och så kanske vi höres imorron :)

pöss på er!
pelin

Kommentarer
Postat av: Ahlenius

självklart måste vi på bio!!!! :D

2008-07-18 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0