MIX-MAX

hej!

internet har varit dött ett tag, vet inte varför menmen, nu är jag tillbaka men jag orkar inte skriva så mycket...
men jag kan ju säga att jag har varit på staden igen... tre nagellack, en pincett, en nagelfil och en ny rouge! :) jag lägger upp bilder lite senare.. orkar inte de nu :) jag ska se förhäxad, syster dyster har köpt alla säsonger så man har ju som en del att se :P hahaha!

väldigt vackert väder har de också varit nu en massa dagar, men jag tycker inte att jag har blivit nå brunare, söööög! menmen. imorron äre jobb igen som gäller men nu äre bara två veckor kvar :) jippi!!

FREDAGEN VAR TOPPEN!!! tack så mycket för den kvällen asså!

pratet i skuffen
goda maten
fint sällskap
god efterrätt
roliga idéer som man får offra sig för
bad både i vatten och pool, han fick lite motion på väldigt väldigt länge!! :)


pöss!
ELinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0