kameran suger kuk

skulle vara as duktig nu och lägga över lite bilder och så, uppdatera lite och sen då jag stoppar in kameran i laddaren så att ja kan ladda över de till datorn så funkar de inte och kameran vill inte heller funka! jävla skit! de har hänt en massa gånger före att den typ har varit på aslänge och den går inte att stänga av! menmen jag ska kolla snart igen om den kanske skulle vilja funka lite!

frida fyller år idag vilket betyder att jag har namndag imorron =) jippi för mig asså.
jag har ingen aning om vad hon har fått men jag antar att de blev pengar iallafall. tårta fick man ju iallafall och de var ju de som var de viktigaste :P hahha tjockelin!

nej nu måste jag ut med hunden!
äre nån som vill hitta på nått? ;)

pöss!
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0