flaggan!


 hej!
nu har jag fått de att funka med kameran igen och jag har tillochmed fixat in bilderna på datorn :) jag är så stolt över mig själv hahaha för de är ju sååååå svårt :P hahaha, imorron äre jobb igen som gäller men nu börjar de vara väldigt lite kvar att jobba :D bara 7 dagar kvar och 14 ggr att cykla över obbolabron... känns väldigt skönt! sen så har jag ju som sagt tidigare världens skönaste chef :) har aldrig gått till 16.00 på den senaste veckan iallafall, och de fortsätter i samma fina banor. TOPPEN SÄGER JAG BARA!

nyss var jag och syster dyster och tog ner flaggan, vi var och försökte ta ner den prick 21.00 faktiskt. men då kommer ju en fråga! varför ska man just ta ner den kl 21.00?? om de är någon som vet får ni gärna höra av er för de vore som tevligt om man visste om någon frågade en skälv =) hahhaaha!

nu äre fotboll på 6an och nu äre nån som ligger ner och har gjort illa sig! hoppas att de går bra! :P skulle gissa på att de vara var filmning som de är alltid annars, fotbollspelare borde fundera på att kanske byta och vara med i filmer för de är ju såååååååååå bra på de :D hhahahah, menmen de finns ju vissa som tycker att de är roligt att jaga en boll i 90 min och sen så får man den och då ska man skjuta bort den igen och sen så fortsätter man att jaga den runda saken som far fram och tillbaka på gräset :P då är ju gymnastik sååååå mycket roligtare :D eller hur??

imorron så kommer de att bli fisk till lunch om de var någon som undrade och före de så kommer de väl att bli frukost och några frukter där vid 8 och sen vid 14 igen så är vi och fikar en risifrutti annars så överlever jag inte dagarna på jobbet :P hahha calle kan skrattar bara då jag kommer med min fina ridifrutti där vid 14 tiden :P hahah men jag menar vad spelar de för roll hur mycket jag äter för de syns ändå inte att jag äter lika mycker som en gris typ... som de har sagt förut, ELIN ALLT DITT FETT SITTER I HJÄRNAN! :P hahaha de är typ så :P

aja nu ska jag gå och duscha och sen så ska jag gå och sova annars tar man sig inte upp på morgonen =)


pöööss!
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0