AKTUELLT!

så står de på en skyllt inne på hotel winn i umeå! hahaha, nämen jag sitter och väntar på att bussen till holmsund ska komma så att jag kan få fara hem och äta, hoppas att mamma lagar god mat idag annars så vet jag inte vad jag gör :)

igår så hade vi picknick i parken, eller ja park och park vi satt på kajjen, jag, alex och gabi ;) vi hade gjort oss en kycklingsallad och sen så åt vi den där nere på kajjen... sen förflyttade vi oss dit solen bar och de var ute på bryggan där vi satte oss och åt varan efterrätt som var hallon och blåbärkaka för att fylla utrymet och sen så vare kladdkakemuffins :) var väldigt gott! den kom de mer och ville vara med, linn, åke och micke kom och sen vart de för kalt så vi gick hem tioll gabi och där var vi tills jag och alex skulle med bussen :) sden var ju trötta och skulle gå och sova :P de slutade med att vi satt och pratade i typ 2 timmar innan vi sov :) hahahaa!

bloggar mer då jag kommer hem så får ni se vad som stod på shoppinglistan idag! :)

pöss mina sötnosar!
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0