De är inte lätt att välja rätt!

Ja. Glasögon, de är ju som inte så många som vet om att jag har de men då kan vi ju bara säga de rakt ut att de har jag. Men jag brukar inte ha på mig dom. Jag har linser istället och har haft de sen kah vara kanske 14. Men glasögon har jag fast sen jag vara åtta eller nått. Men då hade jag ett sänt litet fel så jag behövde bara ha glasögon då jag läste. Men så är inte fallet nu. Verkligen inte. Skulle inte jag ha linser på mig idag så skulle inte jag känna igen min egen mamma på typ två meter! De är sjukt. Men de är sånt som jag har lärt mig att leva med och jag tycker att de funkar jävligt bra med linser.
Fast idag så skulle jag kolla hur de var med linserna och så. Och då visar de sig att jag har typ utvecklat nya blodkärl i ögat som igentligen inte ska vara där och så har jag skavsår på hornhinnan från linserna. Så idag så var de bara att beställa nya glasögon som jag sedan måste börja använda. Och nu sitter jag här och har de jättesvårt att välja vilka jag ska ha! De är så svårt. Jobbigt. Knas!

hm..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0