Flum med extra skum..

Hm.. De här med att tänka. Vem kom på nått så dumt att göra? Han/hon/den/det måste ju ha varit helt dum!! Jag menar hallå. De är ju santans dryg att tänka hela tiden. Hjärnan får ju aldrig en paus. Till och med då vi sover så tänker vi. Jag menar hur kul är de för en hjärna att tänka hela tiden. Och speciellt en sådan hjärna som sitter i en persons huvud som är helt ointessant. Eller som min hjärna. Asså han kan ju inte ha kul!! (Och ja de är en han och jag har funderat på att börja kalla han för Doris! För de tycker jag passar på en riktig man!!) Hehehh!

Nämen på riktigt då..

De var ju tävling igår och de kanske var den mest oplanerade tävlingen jag någonsin har varit på i hela mitt liv. Men men vi vann ju som sagt.! HEHE klart att vi vann vi är ju Holmsundsgymnasterna. Varför skulle vi inte vinna? De är dagens fråga. Jag menar namnet säger ju allt. För tänk så här. Skulle jag säga ordet Holmsundsgymnasterna till mig vad skulle du då tänka på!? Men hallå kom igen så mycket tid behöver du inte för att komma på ett ord. Men okej, för dig men bara för dig så kan jag väl hjälpa dig på traven för att de verkar som att hissen går inte enda upp på dig. Så här ska du få en liten ledtråd! Ett ord, fyra bokstäver... Okej de var lönlöst. Jag säger de bara rakt ut. Okej. Är du med? KING!! Klart som fan att Holmsundsgymnasterna är king! heheh.

Asså Elin du är så jävla ful! IQ -1?
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0