Gåre bra med raggandet?

Kommer du hit ofta?

Jag lider av minnesförlust, Kommer jag hit ofta?

Jag har tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt istället?

Om du redan har hört alla dåliga raggningsrepliker, vad gör då en till?

Har inte du sett mig förut?

Du och jag passar lika bra ihop som två legobitar!

Vill du kyssa mig, eller måste jag ljuga för min dagbok?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi igen om två minuter?

Är du lika snäll som du är snygg?

Får jag lov, eller ska vi dansa först?

Om du gillar mitt namn kommer du älska mitt telefonnummer.

Vet du hur mycket en polarbjörn väger? Inte jag heller men den bröt isen iallafall.

Jag har precis köpt en ny säng på IKEA, vill du montera den med mig?

Jag betalar drinkarna ikväll om du köper frukost imorgon! ;)

Du är så söt så jag får hål i tänderna.

Jag är inte full, jag är bara berusad av din kärlek. 

Jag skulle gärna bjuda dig på en drink men då skulle jag bara bli avundsjuk på glaset.

Tafsade du på mig nyss? Inte? Du får om du vill.

De ända som borde få komma mellan dig och mig är en kondom.

Mina byxor kommer att ha fest på golvet och dina byxor är inbjudna.

Ska vi leka mamma, pappa, göra barn?

Stirrar du på mitt skev?

Jag är blixtlåsinspektör.

Vad gör en trevlig tjej som du i min snuskiga fantasi?

Ursäkta att jag stirrar, men ditt öronvax fascinerar mig.

Rösten i mitt huvud befaller mig att prata med dig.

Jag funderar på om du är så bra i sängen som de står på herrtoaletten.

Jag har gått vilse, kan du hjälpa mig att hitta hem till dig?
 
Ursäkta mig jag håller på att göra en bok om dåliga raggningsrepliker, får jag prova om någon av dem funkar på dig? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ursäkta att jag stirrar, men ditt öronvax fascinerar mig.



hhahahaha!

2008-12-18 @ 22:05:04
URL: http://http//:www.seandra.blogg.se
Postat av: tina

HAHAHAHAHAHHA

2008-12-20 @ 11:38:55
URL: http://tiiniwini.blogg.se/
Postat av: cicci

"Ursäkta att jag stirrar, men ditt öronvax fascinerar mig"



är ju fan ingen raggningsreplik, det är ju något som en psykiskt sjuk person skulle kunna säga...hah

2008-12-28 @ 19:55:10
URL: http://ceciliai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0