Tack till mamman i familjen holmsund!

Träningen idag. SÖTT!. Haha, kunde inte prata om nått annat än fifi. Hehe, måste ha varit lappen idag som gjorde de asså. Åh, den lappen är så fin. Tycker om lappen. Den är jättefin. Jag ska typ sno hem den och rama in den. De vore mys. Kan jag ligga och läsa den varje kväll. De hade varit nått asså. Nämen nu ska vi inte vara så. Den måste sitta på våran otroligt fina anslagstavla så vi kan gå och fylla på den för all framtid. De blir bra. Sen kan den ramas in. Så gör vi de. Hehe, nämen asså träningen idag. Hehe, den var ju som de var. Gjorde i allafall lite vettiga saker. Men annars så vare bara flamsigt värre. Men de måste man ju få ha nån gång då och då tycker jag.

Marran och jag. Satan så söt vi var.. :)
(bilden tagen från www.mariasofia.devote.se kolla kolla :)

Tack Malin för allt du sa till mig idag. De värmde nå grymt!! :)
puss!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Och lova att komma ihåg allt jag sa till dig, Pelin :)

2008-12-17 @ 11:11:42
Postat av: Marran

ja vi var grymt fina :)

2008-12-20 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0