Puss!

Snart nyår. :) Blir nog trevligt!

Stina vart de ikväll med datorsittande och sen vart de monopol och memory. Trevligt trevligt. Och sen får vi ju inte glömma bort att de vart ju lite blåbärskaka också. Mys! :) Har funderat nu en stund och kommit fram till att de här med monopol. Deär ju roligt. Eller ja de har jag väl alltid tyckt. Men nu tycker jag nog att de är ännu roligare. Fst jag vet som inte hur man kan tycka att de är roligt men de är som bara de. :) Jag gillare!!

Vovven min har kommit hem. Och de blev en lyckad parning. Vilket betyder att de kommer att bli valpar v.10 om allt går som de ska. Stort plus till de vill jag säga! BRA RUFUS!! :) Hoppas på nånga valpar. Eller ja iallafall tre tycker jag val att hon kan trycka ut! ;) Hehe, men nu ska jag lägga migoch mys med Lizzie så ni får ha de så bra på nyår :)

Sötnosen då hon bara var åtta veckor och hade nykommit till hos! :)

åpuss!

Kommentarer
Postat av: stina

monopol <3 :-o

2008-12-30 @ 13:38:51
URL: http://stajnhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0