P-gubbar hit och P-gubbar dit!

Asså jag och P-gubbar! Jag vet inte vad som har hänt men asså jag har typ börjat hata dom. Tror att de var nån där ute som ville jävlas med mig. Dom tänkte att nu jävlar ska vi göra så att Elin blir jättesur! JA VI UPPFINNER P-GUBBEN!! Nä asså dom som gjorde den ligger inte på min fina lista bara så ni vet. (Men de som är värst är ju typ att jag inte kan sluta göra dom. Kommer på mig själv ibland med att jag är på väg mot P knappen! Inte bra inte bra...)

Men P-gubben lämnar vi nu tycker jag och så ja jag har ju som inte så mycket mer i min hjärna nu. De är de där jävla P-gubbarna och sen så äre ju självklart glöggen som tar upp hela mitt utrymme i hjärnan! Heheheh, men de är trevligt. Min päron håller på att strypa mig så nu får jag inte nämna de nå mer. Inte högt iallafall! hehehh. Och där höll depå att komma en P-gubbe igen. Och jag känner att P-gubbarna tar över så jag kanske ska avsluta detta inlägg nu och kanske skriva ett nytt imorgon :) De blir bra!


Åh bocken! Den är fin... Lite konstig men vi ska inte klaga! :)
Om man inte kollar så noga så är den fiin!

puss!


Kommentarer
Postat av: Stefan BengtssonS

Ahhhhh.... MIN BILD DITT SYK!!!! XD haha

2008-12-17 @ 14:05:19
URL: http://salvepope.blogg.se/
Postat av: Stefan BengtssonS

Ahhhhh.... MIN BILD DITT SYK!!!! XD haha

2008-12-17 @ 14:05:22
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0