Julgranspynt med flera vill hälsa alla en god jul!

Nä, jag vill inte!
Jag ska inte prata om min jul! Jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Alla gör de, eller ja nästa alla. Och jag vill vara en av dessa få! De känns bra nu. Att jag får vara en av dessa! Tack för att jag fick vara med i klubben. Jag diggar den som få! Men jag måste ju säga de att dessa intagningsprov var för enkla! Vill ni ha in vem som helst i klubben eller? Nä de där måste fixas på nå vänster!!

Nytt nummer har man ju! De var väl onödigt! men aja, 076-7742999
Och så ger jag ut de till folk som jag inte ens vet vilka de är. Bra där elin! Hur tänker du igentligen? De är väl kanske dagen fråga! Eller? Hm.. Tås att tänkas vidare på.

Men nä nu ska jag gå och se en beck film med mina päron och mitt äpple!

Ni får ha de gött! :)


puss!


Kommentarer
Postat av: Tuttan

alltså älskling dte där var det seriöst sämsta inlägget någonsin... fatta nada men vist ^^

2008-12-28 @ 10:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0