Julavslutning och Julmaknad

Julmarknaden igår! Ja, vad ska man säga.. Satans dålig stil kan vi ju börja med att säga. Inte okej, inte okej! Kan ju säga att man fick lite damp, men vissa fick mer. Aja, parkeringen var ju inte direkt min grej! Men jag tror att de gick ganska bra iallafall :) hehe, nämen jag var duktig även fast jag inte hade någon stans att vara igentligen! Men men. Fcik in 7000 kr på krasar och fika men då måste vi räkna bort 1000 för material. Men ändå jävligt bra! :)

Avslutning på gymnastiken idag! Vi var renar! Haha, kan ju inte säga att man var söt precis! Men de gick ju iallafall!
Bilder kommer senare.

Tack för julklappen gumman!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0