+

Åsis blir på fredag! :) Då blir de nytt hår för mig. Taggar som satan för långt hår igen. Kommer bli king tror jag.

Snart är de ju fan julafton. Jippi säger jag till de! Undra vad jag får? Hm, de blir nog något bra! Brukar oftast bli de. Eller oftast. De bli alltid någonting bra. Har aldrig varit med om en jul som har varit dålig. Tror då inte de iallafall. Nämen så är de inte. Kommer att bli bra i år också.
Undra om jag får vara tomte i år igen. Hehe kanske de kanske. Om jag har tur och gullar med morfar så kanske kanske :)

Studiebesök idag hos min älskling. Mys! Massor med sång i bussen och mycker prat som vanligt!



puss

Kommentarer
Postat av: Tuttan

Jaa det var myys :) puss

2008-12-15 @ 20:57:37
Postat av: Anonym

Det vaar fiiint! min älsling :)

2008-12-15 @ 20:59:52
Postat av: elin

PUSS!!! :)

2008-12-16 @ 16:44:37
URL: http://elinerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0