VK igen!

Igår så kom VK till skolan. Då kom a-k in och sa äre någon som vill vara med i tidningen för hon som står i Grådsbutiken Ingela vill inte vara med. Och vilka satte upp handen på en gång om inte Elin och Linn! är jag förvånad? Nej verkligen inte :P Så nu är vi med i VK på sidan 16-17 tror jag att de var! :)Ni kan ju kolla de är vid "jobb och pengar" Eller de är jobb och pengar sidan! Kan inte lägga in bilder, så jag gör de ikväll då jag har lite mer tid! :)


Nu ska jag göra mig klart innan jag ska till skolan. Ja jag ska till skolan på en lördag. Känns hemskt. Men de är naturbruksdagen så man måste. Och jag kommer typ inte att äta med någon! Är de någon som vill äta med mig!!?

2 dagar kvar sen far vi!!! :D

pusshej!
holmsunds elinerica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0