rosor är röda violer är blå och jag är prickig i ansiktet!

ja som ni kanske märkte så skrev jag inte mer idag men jag skriver som nu och jag hoppas att de går bra. jag var så inne i grey's så jag kunde inte sluta se. och då jag hade sett allt så var klockan dags för lunch och sen for jag ut på byn :P var med juila stina och sen kom emma sandra alex och elena :) tog lite kort och sprang omkring och var toktiga! bilderna kommer imorgon för jag är så lat så jag orkar inte ladda över de till datorn för kabeln är i vardagsrummet. och jag tycker att de var väldigt långt dit nu :P hihi, lata elin! tur att vi inte såg ett taxlamm idag iallafall. men de hade varit roligt om vi gjorde de för jag hann aldrig se de igår så ... men de kommer väl andra gånger då man får se ett eller? gör de inte de? hoppas de för jag vill se en innan jag dör! eller helst innan jag hamnar på ålderdomshem för de är ju då man ska dra allt om livet och då kommer ju ingen att slå mig om jag säger att jag har sett ett taxlamm. visst någon kommer väl att säga att deras upplevele är bättre men vi kommer alla veta att taxlammet är så mycket bättre! :)


nu vill jag verkligen fara utomlands! längtar som satan och nu äre bara tre veckor kvar på tisdag. den här sommaren har gått sååååååååå fort! fattar de inte riktigt och nästa sommarlov kommer att bli de sista om jag inte bestämmer mig för att läsa vidare men jag vet inte om jag vill de. vill nog jobba ett tag och sen vem vet jag kanske bestämmer mig att jag vill plugga lite till och då får jag väl göra de då :)

pöss 
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0