holmsundsgymnasterna

får jag säga att jag inte tycker om märta asså, hon måste vara bland de jobbigaste ungarna som man någonsin komer att tröffa i hela sitt liv asså... gud jag trodde att jag skulle smälla av då kom började förfölja mig och så. nära döden upplevelse :P hahha nämen gud så hon är jobbig! BRA då gick jag de sagt.

idag så vare ledardag och de hade jag helt glömt bort så jag vaknade kl 10.15 av ett sms av maria min räddare idag däre stod om jag skulle komma och då stod jag nog och skrek och blev förbannad ett atg och sen så gjorde jag mig 4 mackor och sen så snabbade jag och mamma oss! jag kom en halvtimme försent men jag tycker att jag var duktig som gjorde mig klar på 15 min :) sen var jag på denna ledarda hela dagen och sen gick jag hem och här är jag.


Nu sitter jag och ser på jönssonligan på tv1000 nordic och njuter av mina sista dagar av sommarlovet. skolan börjar ju som sagt på onsdag... :) de ska ändå bli kul att se alla efter sommaren :)

nu ska jag gå pusshej!
ELINERICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0