SISTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET 2008!

Nu så har vi kommit till den dagen då de är sista dagen på ett sommarlov igen! Hoppades på att de skulle bli sol idag men de ser inte ut som att de blire. Trots att de der ut som att de har blivit lite ljusare. Men man kan ju inte sitta och hänga läpp för de! Eller vad tycker ni? Känns lite ovärt om ni frågar mig! De är ju tur att de inte regnar jättemycket. Jag menar de kunde ju ha spöregnat men de duggar ju bara nu så.

Ja så man vill ju som inte va ute så där supermycket så nu sitter jag och ser på OS för typ första gången nämen. De är iallafall höjdhopssfinalen som jag sitter och tittar på. Jag är ju inte så superinsatt men jag tror att de går ganska bra för Stefan Holm. Han är iallafall kvar! Och de är ju bra. Komentatorerna säger att om Stefan tar va vare, 2,36 så har han medaljchans iallafall! :) Man kan ju inte göra annat än att hoppas på att medaljen, om han nu kommer dit, så får vi ju hoppas på att den är guld!

Nu springs de 100 m häck för herrar! Jag har ingen aning om de var final eller inte. Men jag tycker synd om Susanna som ramlade på första häcken i finalen för damer! :( Men så kan de ju gå och hon får ju som bara vänta på nästa OS. Nu äre Stefan. Om han tar den här höjden så tar han ledningen. Jag kan typ inte titta!! ÅHHH! Satan så nära de var!!!!! Nuddar den jättelite! Och då menar jag JÄTTELITE! FAN! Men som jag har sagt tidigare. Man får hoppas på de bästa! Nu tycker jag att Stefan kan hoppa igen. Och inte riva den här gången!!

Aja nu ska jag fortsätta se på Stefan och de andra! Ha de bra tills vi ses nästa gång.

pöss!
elinericA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0