rakarns rabarber!

igår så sov jag hos alexandra carlsson! (nathaliealexandra.blogg.se) om någon undrade och då gjorde hon denna vakra frisyr på mig och jag är så stolt för de finns inte en enda liten gnyutta hårspray i denna frisyr och alexandra använder en del annars :)

ser ut som att jag redo för en galakväll eller nått! :) sen har jag ju lovat bilder från kvällen med julia, stina, emma och sandra men jag tror att de blir bra om vi bara tar denna bild :) ahhahaa vet inte vad som gick snett den kvällen. tror att de var nutellan men jag är inte säker! :P

haha sötaste bilden ever eller vad!? :P
nu äre ju skolstart snart också och de ska bli kul att se alla igen och så :D och då blire ju lite närmare tills jag far utomlands också ;) men jag har varit och fixat fina böcker haha! :) då jag var på staden så köpter jag också en sådan tröja som peronen som då är jag längst ut till vänster har fast en grå svart :) plus lite annat som ett par skor till som jag nu kommer att försöka få ner i väöskan sen också som jag ska ha med mig till mallis :P lycka till!

haha sötaste böckerna kanske!? HAHAHHA men nu ska jag tillbaka till grey's som någon har gjortt mig beroende av :P haha :)

hare bra! :)
pöss!
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0