NY KAMERA

Jaha då vare jag också. Jag har köpt mig en ny kamera! De är en nikon D60 och jag tycker att den är bra för en nybörjare som jag! :) Jag är nöjd, nej inte nöjd väldigt nöjd med mitt köp! :) så nu har jag varit och tagit en massa kort :) typ de enda jag har gjort de senaste två dagarna! Haha, imorgon åker den med till skolan. Men de hade varit roligre att ha med den idag för idag var vi på studiebesök hos Ulla! Hon hade väldigt foda jordgubbar men de var väldigt kallt och väldigt blött. Men de var trevligt ändå, vi fick bullar och chokladnågonting till fikat ;) Mums!


Söt och väldigt ren spegel!

De var ju som träning ikväll också. De roligaste måste ju ha varit då vi "besegrade" Tomas om man kan säga så. Men vi gjorde ju som de. Vi hade byggt ett mattberg med tre mattor och plintar under. De var väldigt högt och se var synd att jag inte hade kameran med mig men nästa gång så lovar jag! :) Iallafall, Tomas trodde inte att någon kunde stå efter volten upp på berget. Men nog fan gick de :) Och jag var först av tjejorna och sen flöt de bara på. KÄNNER MIG SÅ GRYMT STOLT! :D Vi klarade de :) Hahaha! Nepp nu måste jag gå och duscha.. Ha en trevligt kväll.

Kommentera!!

pöss!
holmsunds elinerica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0