nagelvård


NAGELVÅRD:
Jag var och shoppade för mina naglar idag som jag aldrig kan få sådär långa som jag vill ha om jag då inte har lösnaglar vill säga. Så då gick jag förbi på HM och så hittade jag dessa två flaskor! Den första flaskan är för att få naglarna att växa fortare. Den ska man lacka på varannan dag. Efter den tredje dagen så ska man tvätta bort de och börja om. Jag hoppas då att de kommer funka!
DEn andra är för att få naglarna starkare. Den skulle man lacka på 1-2 gånger. Sen skulle man tvätta bort den och göra om och om igen! Och de är de som är de största problemet med mina naglar. De går av HELA TIDEN! Men jag hoppas att detta kommer att hjälpa! :) Hös av mig senare om resultatet om de nu blir de eller om de blir bara slöseri med pengar.

pöss!
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0