klara färdiga skolstart!

nu sitter jag och äter äpple och de är bara två dagar kvar tills skolan börjar nu. men de ska bli kul att se alla igen och så, jag har ju som saknat er i sommar. hahahaa. och sen ska de ju också bli roligt att se alla nya ettor och sådant! hahaha :) börjar ju som sakna fikat där vid 10 och då leif kommer med fulla nävar av kakor till oss på fredagar då man bara får ta en. haha, så jag har inte denna ångest av att börja igen :) tycker att de ska bli kul! (och där lät jag som världens pluggis!!!) aja jag får väl ta de denna gång, även om de inte stämmer, om några dagar kommer och att vilja att de ska vara sommar igen.

SNART FAR VI ALEXANDRA OCH MARCUS!!
jag läntar som fan asså, men de kommer att bli så grymt kul! :) och alexandra syndromen har blivit värre... nu börjar jag känna lukten också. hahaha men de gör ingenting ;) och då jag tänker på de så blir jag alldeles varm i kroppen och jag börjar le för mig själv :) och alla kort vi kommer att ta och den kvällen/ natten då vi ska ut och ja du vet alex :) de kommer att vara typ den bästa veckan i hel mitt långa långa långa liv! :P hahaha, så där kan jag ju inte skriva då låter jag jättegammal men jag får väl bjuda på de med :P

pöss!
elinericA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0