Jöogjågldodj kvkbddiafragmer fhfhtgffh konsentrationer de ska vara hicka...

Nu är de bara ne vecka kvar tills vi far utomlands. De är ju ingen tid alls. Så nu blire att tvätta alla kläder. Eller ja inte jag men mamma ska få göra de åt mig om jag skulle he de i tvättstugan och de tror jag väl att jag ska klara av. Eller? Jag menar hur svårt kan de vara. Gå ner för trappen och gå geniom korridoren om man kan säga de och öppna dörren. Lägga kläderna på en hög och gå upp igen. Haha, låter inte svårt då man skriver de iallafall.

Imorgon är de två timmars hål igen och då planerar jag på att sova för jag kommer ändå inte att kunna röra mig. Vi körde ben styrka idag. Väldigt skönt men jag tror inte att de kommer att vara lika kul då man måste ropa på mamma eller pappa för att ta sig upp ur sängen :P Men jag hoppas att de kommer att gå bra! :)

Haha, jag måste göra en ny blogg också till mina och alexandras och julias små barn på gympan och så skriver man bara infon där. Så grymt mycket skönare än att man ska sitta och skicka mail till alla och så kommer inte ens vissa fram. Väldigt irriterande. Har varit sur för de typ i två dagar. Men de är över nu. Hoppas jag!

JAG BLEV HELT CHOCKAD!! :O '
hoppas att de inte är mitt fel...

kommentera.!!

Holmsund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0