godmorgon

hej alla morgonpigga!
om 15 min ska jag borja cykla till jobbet och de känn väldigt jobbit. asså jag menar då de är bra vääder och så äre ju inga problem men då de börjar se ut som de gör nu då tare emot kan jag ju meddela... aja de är väl sånt man får stå ut med och jag kan ju slltid glädja mig åt att jag får muskler och bra träning :)

snart börjar träningen på riktigt ochså :) gud va kul de ska bli men de kommer inte att bli samma sak utan dig hanna! <3 de kommer nog att vara liter tungt några gånger men jag tror att vi kommer att klara av de eller vad säger nu tjejer!? :)


vi är ala normala! :)

pöss
elineircA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh Pelin, du är för söt du! :)

Jag tror att ni kommer att klara er bra utan mig, fast jag kommer nog att ha det lika svårt i början att inte komma dit. Känns så tomt...

Hoppas det gick bra att jobba idag, håller även med dig om att det är sjukt jobbigt att cykla, speciellt om det är dåligt väder.

Pusskram!

2008-08-01 @ 16:26:39
URL: http://hannavidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0