ett taxlamm på vägen

hej!
förlåt om jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkar, men nu lovar jag att jag kommer att skriva mer och jag kommer att ha mer tid till de också för nu har jag slutat jobba! :) jippI! aja update: jag har varit med stina de senaste typ 4 dagarna och så, sen var jag med maria, julia och stina igår :D hihi, roligt roligt!

träning hare också varit, de var på tosdagen så nu är jag och alex väldigt starka! :)

hihi, skriver mer under dagen och så :D ska se grey's nu :) och smyggreklam blev de för marias blogg också :) www.mariasofia.devote.se


smje <3                              jag och stina <3   loveyou! <3
pösss
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0