elefantsnor!

att sommarlovet skulle gå så fort och jag tycker bara att jag har suttit vid denna dator och inte gjort ett skit! har inte ens orkat skriva i bloggen! nä fan nu måste jag ut och gör något! ska nog gå ut på studsmattan och öva på handståenden :) hihi
förresten så ska vi köpa en ny nästa sommar  :) kommer att bli skönt med en ny studsmatta utan hål och allt. ja om ni inte visste de så har jag 5 hål i min studsmatta och de böå som är runt och som skyddar vajrarna är helt sönderrivet för jag har en liten hund som också hoppar :) så då blir fint då hon ska hoppa upp själv och tar tag med klorna i de blå... :) haha men nu ska jag ut, kanske skriver mer ikväll! :)

pöss
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0