den dansade tanten!

rolig kväll ikväll! :)

började med en fin åktur med massor av plinkande lampor åt höger och vänster :) maria/mia du var väldigt duktig. då vi kom fram så kom gick vi ut på bryggan och åt våran sallad. den var väldigt god! TACKAR STORSJÖHALLEN! hihi, sen hade snälla snälla gabi bakat tigerkaka som vi fick dela systerligt :)
Sen kom ju som de bästa på hela kväll! AMY DAIMOND! :P eller, hahah men de var roligt ändå även fast hon inte at den jag lyssnar på annars :) efter att vi hade stått och hoppat ett tag så kom de en tant! 50+ eller någonting och ställde sig typ några millimeter från en pappa som hade ett barn på axlarna och började dansa helt sjukt! hahhaha, vi trodde att vi skulle skratta på oss.. de gjorde dagen :) sen kom hon till oss!!! haha, sa till maria att hon behävde en kram och sen slutade med att vi alla fick en kram av den lilla tanten och sen stog hon där bredvid oss och skrek och dansade lika villt.
hon sa att hon älskade umeå och amy! =) sen gick hon iväg och då satt jag typ på marken och trodde att jag dog! :P

nej nu ska jag gå och sova :) ha en bra kväll eller natt eller vad du nu kallar de :)
KOMMENTERA SNÄLLA! :D

pöss!
elinericA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0