dagens outfit

Jaha, nu sitter jag är i våran soffa som är svart och har ingenting att göra. De regnade nyss. Eller de har regnat hela tiden men för ett tag sen kom de en riktig skur!! Inte så mycket så att hela himmlen öppnade sig men iallafall så mycket så att man inte vall vara ute. Lizzie vill inte ens gå ut! Hon ställer sig vid balkongdörren och visar att hon vill ut och sen då man väl öppnar så står hon kvar ett tag och kollar och sen går hon tillbaka under bordet! Haha!! Söt hund eller vad!?
Väldigt tråkigt att de regnar tycker jag iallafall för jag vill att de ska vara sol och sånt så att man blir lite motiverad till att gå ut. Känns annars bara som att man vill krypa tillbaka under täcket. Men jag gjorde inte de idag för jag har en hund som måste promeneras. Tycker de var bra annars hade jag aldrig klivit upp idag tror jag.
 
tunika från stinas i holmsund
sockar för att hålla fötterna varma från HM
halsband från alexandra carlsson/mallorca

nä nu ska jag kolla runt lite på internet :)
pöss
elinerica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0