badrum i sitt eget sovrum!

hej.. hoppas att mår bra idag även fast vädret inte har varit de bästa. eller ju de hare ju men de har ju som blåst ganska mycket! försökte ligga och sola lite men jag gav upp för de känndes som att jag skulle blåsa bort!! men jag gav de iallafall och de tycker jag att jag borde få lite kredd för!? eller?, menmen. om de bara inte hade blåst så mycket som de gjorde så hade de varit en väldigt skön dag  med massor med soooool och kanske till och med ett dopp eller ja de hade blivit ett dopp kanskr till och med två stycken, vi kanke skulle ha slått på stort idag men de blev ju som inte så för den förbannande blåsten! vem av alla äre som bestämmer över blåsten!? de enda jag vet är att zeus bestämmer över då de åskar och de kan de ju som få göra om de inte står ner så att de skadar någonting för jag tycket att de är fränt! :P hihi

nejnej nu ska jag gå och vara lite social innan jag börjar slå sönder johannas dator för den gör inte de jag vill att den ka göra! nu kruppar de i ett av mina ögon också, de vänstra om ni ville veta :)
pöss
elineric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0